Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

To Viva.gr μας κλέβει;



Αγαπητό viva.gr.

Πριν μερικές μέρες αγόρασα 4 εισιτήρια για μια συναυλία. Το ποσό ήταν 48 ευρώ και χρησιμοποίησα τη χρεωστική μου κάρτα. Με έκπληξη βλέπω στο λογαριασμό μου ότι μου χρεώσατε άλλα 2 ευρώ για τη συναλλαγή.

Σας ενημερώνω ότι μετά από αυτήν την απάτη (γιατί δεν αναφερόταν πουθενά στις σελίδες πληρωμής - μέσω κινητού), δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες σας και θα δημοσιοποιήσω το συμβάν , καθώς και αυτή μας την επικοινωνία.

Σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε, αν θέλετε, τους λόγους χρέωσης καθώς και το σκεπτικό σας στην απόκρυψη της χρέωσης αυτής.

Σε κάθε περίπτωση λυπάμαι που χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες σας. Είναι ακριβώς αυτή η νοοτροπία της αρπαχτής που οδηγεί επιχειρήσεις σαν τη δική σας στο κλείσιμο, αφού μας αναγκάζει να απευθυνόμαστε σε υπηρεσίες του εξωτερικού.

************* ***********

Αν απαντήσουν, θα προσθέσω την απάντηση εδώ...

5 σχόλια:

TaleOf είπε...

Από Viva:

Καλημέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το ποσό των 2,00€ είναι ένα προαιρετικό tip ως ανταμοιβή για τις υπηρεσίες του viva.gr.
Υπάρχει ως optional tip fee με προεπιλογή το ποσό των 2,00€ και φυσικά δεν είναι υποχρεωτικό για τους πελάτες μας να το αποδεχτούν και να το πληρώσουν.Στην περίπτωση που δεν επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος να πληρώσει κάποιο από τα tips, μπορεί να αλλάξει το προεπιλεγμένο ποσό σε 0.00€.
Στην δική σας περίπτωση ,και από τη στιγμή που δεν επιθυμούσατε εξ αρχής να επιλέξετε και κάποιο tip, μπορούμε να σας αποστείλουμε ένα κουπόνι ίσης αξίας ώστε να το χρησιμοποιήσετε σε κάποια μελλοντική σας αγορά ή την πίστωση των 2.00€ στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 13855 &2117700000 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών) ή μέσω e-mail στο support@viva.gr

Ευχαριστούμε πολύ
Customer Care Department Agent
viva.gr

TaleOf είπε...

Καλημέρα κ.****

Σας παρακαλώ να μου επιστρέψετε το tip στην κάρτα μου. Σας επισυνάπτω το e-mail της πραγματοποίησης πληρωμής. Πείτε μου αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες.

Δυστυχώς η επιλογή δεν εμφανίζεται ή δεν φαίνεται εύκολα τουλάχιστον από κινητό. Επίσης, ειλικρινά υποστηρίζετε ότι το σύστημά σας αυτό αποσκοπεί στο να σας φιλοδωρήσουν με τη θέλησή τους οι πελάτες σας; Είστε σίγουρος ότι δεν αποσκοπεί στο να χρεώσει με 2 εύρω όσους απλά δεν το παρατηρήσουν; Ξέρετε, αυτή η τακτική διαλύει απευθείας την εμπιστοσύνη στην εταιρία σας και δικαιώνει όσους φοβούνται να κάνουν συναλλαγές μέσω internet.

Ξέρετε ότι νομικά υποχρεούσαστε να εμφανίζετε συνολικά το τελικό ποσό στη σελίδα όπου καταχωρούνται τα στοιχεία της κάρτας;

Σας προκαλώ να αλλάξετε το σύστημα ώστε η επιλογή να μην είναι προεπιλεγμένη. Δεν είναι πιό δίκαιο αυτό;

Χαιρετισμούς,

**************

TaleOf είπε...

Αγαπητέ κύριε *************
Σχετικά με την επικοινωνία που είχατε μαζί μας για το επιπλέον κόστος των 2€ (Viva Tip) που χρεωθήκατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Viva.gr δεν χρεώνει service fee για τις υπηρεσίες/ προϊόντα που πουλάει. Το Viva tip (φιλοδώρημα) είναι ένας τρόπος για να προσφέρουν οι πελάτες μας που μπορούν, ότι μπορούν, για να την διατήρηση του επιπέδου των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε (τηλεφωνική εξυπηρέτηση 7 μέρες την εβδομάδα, 16 ώρες την ημέρα) και υπάρχει στην τελευταία σελίδα της διαδικασίας αγοράς (πάνω από τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας)

Το Viva Tip δεν είναι υποχρεωτικό και σε κάθε περίπτωση που πελάτης μας το προσθέσει κατα λάθος, επιστρέφουμε ΠΑΝΤΑ τα χρήματα αυτά πίσω, χωρίς καμια διαπραγμάτευση. Ο λόγος που είναι προεπιλεγμένα είναι γιατί βάση αναλύσεων που κάναμε στο παρελθόν προκύπτει ότι είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές, και είναι προεπιλεγμένες για την ευκολία των πελατών μας.

Για τα 2€ που χρεωθήκατε κατα λάθος, έχουμε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία της επιστροφής στην κάρτα σας.

Με εκτίμηση,
**************************
Customer Care Dept. Supervisor

TaleOf είπε...

...μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο ακούγονται διάφορες διαφημιστικές ανακοινώσεις. Σε μία από αυτές ακούγεται το εξής: "Και τώρα θα χρεώσουμε τους αγαπητούς μας πελάτες 2 ευρώ απευθείας στην κάρτα τους, γιατί ξέρουμε πόσο κεφάτοι είσαστε που ψωνίζετε από εμάς. Αν έχετε την οποιαδήποτε αντήρηση παρακαλούμε να μας ενημερώσετε και ευχαρίστως θα σας τα επιστρέψουμε". Αν κάποιος το ακούσει και δεν είναι και τόσο κεφάτος, λογικά πάει και ζητάει τα λεφτά πίσω. Αν όμως κάποιος δεν ακούσει ή δεν έχει χρόνο να ξοδέψει για 2 ευρώ απλά την πάτησε.

TaleOf είπε...

Η Viva μου επέστρεψε τα 2 ευρώ εντός ενός μηνός από τη χρέωση.